Dolgaim

Néhány dolog ami nyomja a lelkem és számomra vagy esetleg mások számára is fontos lehet. Nem lesz rendszeres,de legalább lesz. :)

Friss topikok

  • Gábor, az emlékező: Az elet azert olyan szep, mert nem egy talcan atnyujtott pecsenye,hanem azert szep, mert van benne... (2012.06.19. 21:21) Merengés III.
  • Sspot: ejj-ejj, az az internetes szerepjáték :| Tényleg megváltoztatott mindent :< (2011.11.15. 19:04)
  • Öregtyúk: Hát igen! Egyszer mindenkinek elkezd megkeményedni a feje lágya, főleg miután már ugy érzi kopasz ... (2010.11.24. 20:42) A remény halovány szikrái...
  • Gábor, az emlékező: @Sspot: Nah ilyen ez a mai világ...itt már a Laliknak is fülevan : )) (2010.09.04. 19:00) Hosszú nyár, hosszú szenvedés
  • Sspot: Kicsit depis, de amugy fasza :D keep goin' (2010.05.10. 17:15) Hajnali gondolatok

Linkblog

HTML

Barátságról, bizalomról és más szörnyekről

2010.03.12. 12:45 | Gábor, az emlékező | 2 komment

Megint eltelt egy kis idő. Sokminden történt. Változtak a dolgok, amint azt le is írtam korábban. Egyes dolgok jó irányba, más dolgok pedig hát...érdekes fordulatot vettek az életemben. De erről majd később.

 

Nagyon nehéz dolog eldönteni hogy kiben is bízhat meg az ember igazán, hát még azt hogy kit is ismer igazán. Történt egyszer hogy megbíztam valakiben, akiben nagyon nem kellett volna és el kellett volna kerülnöm nagyon messzire. De a sors fura fintora úgy hozta hogy kereszteződtek útjaink.

 

Ha össze kellene vetnem hogy rosszból vagy jóból származik több mióta ismerem...hát lehet az első fele hajlana a mérce. De minden rosszban van valami jó is persze. Ha más nem, hát az, hogy az ember tanul a saját hibájából és mégegyszer ugyanazt jóeséjjel nem fogja már elkövetni. Nos, amilyen sok eszem van én nem így tettem.

 

Történt ugyanis, hogy megcsapott a jólét szele és én elég rendesen el is szédültem tőle. Eredmény: 1 hónap bizonytalanság, félelem, reménytelenség és még sorolhatnám azt a sok másnapos tünetet amit annak az 1 hétnek köszönhetek. Csalábban marad, szokták mondani, nekem nem volt annyi eszem hogy ezt észrevegyem. Másnak kellett rávilágítania.

 

Teljességgel sajnos még mindig nem jelenthetem ki hogy már független vagyok ettől a barátomtól, de sajnos valamilyen szinten függök tőle. Olyasmi ez, mint az a bizonyos teleasztal-szindróma. Ha már vettem róla, adni is kell, bőségesen amíg azt nem mondja, hogy na mostmár elég. Hát, tőle ezt meg várhatnám ítéletnapig...

 

A végére csak annyit, hogy megkérek mindenkit hogy nagyon vigyázzon arra hogy kiben bízik meg és hogy milyen ostobaságot csinál jókedvének hevében. A jólét pedig nem a mi szájízünk kenyere, ennyit bizton állíthatok. Mindenki maradjon meg olyannak, amilyen, ne essen bele az én hibámba. Ennyi haszna biztos volt...remélem ti nem jártok így.

 

"Boldogok a tudatlanok, mert övék a mennyek országa"

A bejegyzés trackback címe:

https://emlek.blog.hu/api/trackback/id/tr81834016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öregtyúk 2010.03.15. 15:35:20

Hát én is nagyon remélem,hogy kemény lecke volt ez neked és eléggé tanulságos,hogy ne kövesd el ismét ugyanazt a hibát...bár téged ismerve különleges tehetséged van a hülyeségek halmozásához..!!!! Na de, azért büszke is vagyok rád,mert én borzasztóan féltem elengedni azt a drága,kissé szétszórt , fiacskámat oda a nagy messzeségbe...

Egyébként meg csak irogass bátran,nem is olyan rossz amit lepötyögsz!!!

Gábor, az emlékező 2010.03.18. 22:40:03

@Öregtyúk: Kedves Öregtyúk! Köszönöm a biztató és aggódó szavakat de üzenném a rikácsoló kotlósnak hogy a tojáshéj már régen leesett a hátsó felemről és nem kell miattam (annyit) aggódni! :-)
süti beállítások módosítása